اردیبهشت ۱۲, ۱۴۰۳
107 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم «ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ» ۱۲ اردیبهشت ماه برگ زرینی است در تقویم انقلاب اسلامی ایران که مصادف با شهادت معلم مجاهد و عالیقدر، شهید آیت الله مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم است. معلمین به عنوان پیروان واقعی و میراث دار اولیای الهی هستند. شان و منزلت معلم را به هیچ […]

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

۱۲ اردیبهشت ماه برگ زرینی است در تقویم انقلاب اسلامی ایران که مصادف با شهادت معلم مجاهد و عالیقدر، شهید آیت الله مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم است. معلمین به عنوان پیروان واقعی و میراث دار اولیای الهی هستند. شان و منزلت معلم را به هیچ جمله ای جز 《معلمی شغل انبیاست》، نمی‌توان تفسیر کرد.

یک جامعه رشد، تعالی و پیشرفت های مادی و معنوی خود را مدیون زحمات معلمین در مدارس و دانشگاه‌ها می باشد. و معلمین هستند که پس از پدر و مادر در خانواده عهده دار تربیت و شکل گیری شخصیت اشخاص در بطن جامعه می باشند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری (ره)، فرارسیدن روز بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای ایران اسلامی به‌ویژه اساتید، معلمان و فرهنگیان پرتلاش شهر نیک آباد تبریک و تهنیت عرض نموده و زحمات و خدمات ارزنده این قشر شریف که با صبر و بردباری، پرانگیزه و مصمم برای انجام موفق رسالت خود تلاش می‌کنند را ارج می نهیم.