پرسنل شهرداری ردیف نام و نام خانوادگی سمت شماره داخلی تصویر ۱ میثم زارع چاوشی سمت: شهردار شماره داخلی: ۱ ۲ جواد شفیعی سمت: متصدی امور دفتری (کارپرداز) شماره داخلی: ۰ ۳ محمد رضوانی سمت: مسئول امور مالی و ذیحسابی شماره داخلی: ۲ صفورا بهنام نیا سمت: کارشناس طرح و توسعه فضای سبز شماره […]
پرسنل شهرداری
ردیف |
نام و نام خانوادگی |
سمت |
شماره داخلی |
تصویر |
۱ |
میثم زارع چاوشی |
سمت: شهردار |
شماره داخلی: ۱ |
|
۲ |
جواد شفیعی |
سمت: متصدی امور دفتری (کارپرداز) |
شماره داخلی: ۰ |
|
۳ |
محمد رضوانی |
سمت: مسئول امور مالی و ذیحسابی |
شماره داخلی: ۲ |
|
صفورا بهنام نیا |
سمت: کارشناس طرح و توسعه فضای سبز |
شماره داخلی: – |
|
|
۴ |
علی محسنی |
سمت: مسئول اداری |
شماره داخلی: ۳ |
|
۵ |
حمیدرضا عرب مومنی |
سمت: کارشناس امور فنی |
شماره داخلی: ۴ |
|
۶ |
حسین رضوی |
سمت: مسئول خدمات شهری و فضای سبز |
شماره داخلی: ۵ |
|
وظایف امور اداری شهرداری های کل کشور
وظایف امور اداری شهرداریهای کل کشور بدین شرح است
۱-تهیه پیشنهاد برنامههای میان مدت و کوتاه مدت حوزه وظایف اداری شهرداری در چـارچوب اهـداف، سیاستها و خط و مشیهای ابلاغی؛
۲-پیگیری تصویب و دریافت برنامههای حوزه اداری از مبادی مسئول؛
۳-برنامه ریزی، هدایت، هماهنگی و کنترل و نظارت بر حسن اجرای برنامههای اداری در شهرداری؛
۴-هماهنگی و همکاری با مبادی مسئول در جهت تهیه و تدوین آئین نامهها و دستورالعملهای مربوط بـه امور اداری؛
۵-دریافت و اجرای کلیه قوانین، ضوابط، آئین نامـههـا و دسـتورالعملهـای ابلاغـی شـهرداری در حـوزه وظایف اداری؛
۶-هماهنگی و همکاری جهت هدایت منابع شهرداری به منظور مکانیزه نمودن امور و استفاده از تجهیزات و فنآوری روز برای افزایش بهرهوری؛
۷-انجام مطالعات و بررسیهای لازم در ابعاد مختلف امور اداری به منظور توسعه و بهبود وضعیت امور اداری؛
۸-برنامهریزی و انجام کلیه امور مربوط به کارگزینی و خدمات رفاهی کارکنان منطقه در چارچوب دستور العملهای ابلاغی؛ ۹-برنامهریزی و انجام اقدامات لازم در جهت انجام امور ترابری و تعمیـرات وسـایل نقلیـه و موتـوری و ماشین آلات شهرداری؛
۱۰-برنامهریزی و انجام اقدامات لازم در جهت انجام امور ساختمانی، تأسیسات و نگهداری اماکن و ساختمانها و تأسیسات؛ ۱۱-انجام امور خدماتی ساختمانها و تأسیسات منطقه از قبیل نگهداری، نظافت، نگهبانی و امور آبدارخانه؛
۱۲-جمع آوری، ساماندهی، نگهداری و بهنگام سازی آمار و اطلاعات امور اداری شهرداری؛
۱۳-همکاری و هماهنگی با مبادی مسئول در جهت طراحی و بهبـود مـستمر سیستم و روشهای اداری و شهرداری؛
۱۴-انجام سایر اموری که از طریق مبادی مسئول ارجاع میگردد؛
۱۵-تهیه فرمها و استانداردهای مورد نیاز شهرداری؛
۱۶-شرکت در جلسات عمومی و تخصصی؛
۱۷-همکاری با اداره کل تشکیلات و آموزش در زمینه بهبود روشها و تشکیلات و آموزش کارکنان شهرداری؛
۱۸-انجام سایر امور حسب نیاز و دستور مراجع مسئول.
مسئولیت امور مالی و حقوقی در شهرداریها
-
نظارت بر کلیه هزینه ها و معاملات شهرداری و نگهداری حساب هزینه ها و همچنین نظارت بر اعتبارات هزینه شده واحد ها؛
-
نظارت بر انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات بودجه مصوب قبلی طبق مقررات مالی شهرداریها؛
-
نظارت بر کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی و واحد مالی مناطق شهرداری صدور دستور و تعلیمات لازم و کوشش در رفع نواقص کار؛
-
تهیه برنامه عملیات مالی و هماهنگ ساختن وظایف در برنامه مذکور؛
-
تهیه گزارشهای مالی و تفریغ بودجه و ترازنامه سالانه شهرداری و بررسی و تأیید آنها؛
-
اقدامات لازم به منظور نگهداری حسابها و هزینه و نظارت در ممیزی و رسیدگی به لیستها و اسناد هزینه؛
-
بررسی عملکرد مالی کلیه واحدهای تابعه شهرداری و مراقبت در حسن گردش امور مالی و حسابداری آنها؛
-
نظارت در حفظ و نگهداری کلیه اموال و دارائیهای شهرداری و واحدهای تابعه و نظارت بر نحوه عملکرد آنها؛
-
همکاری در تهیه و تنظیم بودجه، متمم و اصلاح بودجه با توجه به آیین نامه مالی شهرداریها و دستورالعملهای
صادره و ارائه آن به مراجع ذیربطی با همکاری؛
-
شرکت در کمیسیونها و جلساتی که طبق آئین نامه مربوطه به عهده امور مالی محول است؛
-
اقدام در تهیه و تنظیم قراردادها با عنایت به مصوبات کمیسیون عالی و معاملات طی هماهنگی با مدیریت حقوقی؛
-
نظارت بر امور قراردادها و تنظیم برنامهها به منظور به موقع برگزار شدن معاملات شهرداری اعم از مناقصات و
مزایدهها برابر آیین نامه مالی شهرداریها و دستورالعملهای مربوطه؛
-
اقدام در تهیه، تنظیم و ارائه گزارشات مالی به صورت منظم همراه با تجزیه و تحلیل از قبیل تراز آزمایشی ماهیانه،
گزارشات اعتبار عمرانی، صورت مغایر بانکی و غیره؛
-
اقدام در انجام تعهدات مالی در حدود و اعتبارات بودجه جاری مصوبات طبق مقررات و آیین نامهها و دستورالعملهای مالی؛
-
اقدام در کنترل و تطبیق کالاهای خریداری شده با صورت وضعیت قبوض و حوالجات انبارها؛
-
انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق.
الف)شرح وظایف واحد:
– هماهنگی و تنظیم برنامه ملاقات ها – کنفرانسها و سمینارها؛
– تهیه و تنظیم جلسات لازم پیرامون مطالب و وقایع مهم روزانه جهت ارائه به مقام مافوق؛
– ابلاغ دستورات مقام مربوطه به کمیسیونها ، جلسات و سمینارها برای اصلاح مقام مربوطه؛
– انجام سایر امور مشابه و دستوراتی که از طرف مقام مافوق در حدود وظایف ارجاع گردد.
ب)واحدهای زیر مجموعه:
۱–حسابداری؛
۲–کارپردازی؛
۳–انبار؛
۴–کارشناس بودجه.
ج)شرح وظایف رئیس حسابداری:
– نظارت در ثبت و نگهداری دفاتر و تهیه تزار مالی عملکرد ماهیانه؛
– انجام تعهدات و پرداختها برابر مقررات مربوطه؛
– راهنمایی و کنترل کار حسابداران و تقسیم کار بین آنها.
د)شرح وظایف کارپردازی :
– برگزاری مناقصه و مزایده جهت اقلام؛
– خرید اقلام به انبار پس از کامل شدن فرم خرید.
ه)شرح وظایف مسئول انبار :
– صدور قبض انبار پس از خرید اجناس توسط کار پرداز؛
– صدور حواله خرید انبار؛
– تحویل و تحول خودروهای اداره طبق دستورات؛
– انتقال سند خودروهای خریداری شده و همچنین خودرو های که در مزایده به فروش می رسند؛
– جمع آوری و فروش اموال اسقاطی طبق مجوز شورای اسلامی شهر.
۱-شرح وظایف کلی دفتر فنی
شرح وظایف کارشناس فضای سبز
- طراحی فضای سبز
- اجرای پروژههای فضای سبز
- انتخاب گیاهان مناسب
- نگهداری از فضای سبز
- ارائه مشاوره در حوزه فضای سبز
- همکاری با سایر متخصصین
- نظارت بر اجرای پروژههای فضای سبز
- آموزش و ترویج فرهنگ نگهداری از فضای سبز
شرح وظایف اداره کل دفتر فنی، امور عمرانی و شهرسازی
۱ –تهیه و پیگیری تصویب طرحهای هادی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و تغییرات بعدی آنها و نظارت بر اجرای آنها؛
۲– انجام وظایف مرتبط با کمیسیون بررسی مغایرتهای طرحهای هادی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت؛
۳– نظارت عالیه و روند اجرای تهیه طرحهای جامع و تفصیلی و طرحهای توسعه شهری؛
۴– عضویت و شرکت در جلسات کمیسیون ماده ۵٫؛
۵– انجام امور محوله در اجرای بندهای ب و هـ ماده ۲۸ قانون برگزاری مناقصات موضوع ترک تشریفات مناقصات دستگاههای اجرایی که دارای اعتبارات استانی میباشند؛
۶- ایجاد هماهنگی و همکاری بین دستگاههای اجرایی استان و عوامل اجرایی در جهت پیشبرد عملیات عمرانی و بررسی اختلافات میان آنها در چارچوب وظایف شورای فنی استان و تصمیمگیری در این خصوص؛
۷- نظارت عالیه در شهرداریها و دهیاریهای استان در اجرای طرح و پروژههای شهرسازی، عمرانی و تفکیک اراضی و ارائه راهنماییهای لازم در مطابقت کامل با طرحهای مصوب شهری؛
۸- نظارت عالیه و اظهارنظر در واگذاری توافقات پیرامون املاک و اراضی شهری و اعمال ماده ۱۰۱ قانون شهرداریها؛
۹- هماهنگی بین دستگاههای اجرایی استان در انجام امور محوله در حوزه خدمات روبنایی از قبیل آب، برق، فاضلاب، گاز و مخابرات در صورت نیاز؛
۱۰- عضویت و مشارکت در جلسات کمیتهها، کارگروهها و کمیسیونهای مرتبط بر اساس آیین نامهها و قوانین موجود که دفتر فنی میبایست در آن شرکت نماید؛
۱۱– تعامل با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای قانون سازمان نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مقررات ملی ساختمان و ضوابط و دستورالعملهای منبحث از آن؛
۱۲– شرکت در جلسات و انجام امور محوله در خصوص کارگروه تخصصی ذیربط امور زیربنایی و شهرسازی استان ذیل شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیتههای کارشناسی مربوط آن؛
۱۳– نظارت بر عملکرد ستادها و مراکز معاینه فنی در استانهای مشمول موضوع مصوبه سال ۱۳۹۳ هیأت وزیران؛
۱۴– همکاری و نظارت بر ارتقاء کیفیت زیست محیطی کلان شهرها از طریق کارگروه کاهش آلودگی هوا، آب و خاک استان با مسئولیت معاونت هماهنگی امور عمرانی؛
۱۵- نظارت عالیه و انجام هماهنگی و همکاری با دستگاههای اجرایی ذیربط در امور مرتبط با حاشیهنشینی و بافتهای ناکارآمد شهری و ارائه گزارشهای مربوطه به مقامات مافوق؛
۱۶- همکاری در پیگیری امور مربوط به مشکلات مسکن مهر، مسکن اجتماعی و اخذ گزارشهای لازم از دبیرخانه حسب مورد موضوع کارگروه مسکن مصوبه ۱۳۸۵ هیأت وزیران؛
۱۷- شرکت در جلسات و همکاری در انجام امور محوله به منظور جلوگیری و کاهش آلودگیهای زیست محیطی از جمله آلودگی ناشی از منابع آب و خاک، گرد و غبار، مصرف سموم شیمیایی، حفظ و بهرهبرداری پایدار از تالابها، منابع طبیعی و غیره و تعامل با سازمانها و دستگاههای اجرایی استان در این خصوص؛
۱۸- انجام کلیه امور محوله از طریق شورای حفاظت منابع آب استان و شورای عالی آب موضوع بند ۶ مصوبه سال ۱۳۸۷ هیأت وزیران؛
۱۹- عضویت درکمیسیون تصویب و تغییرات طرحهای هادی روستایی موضوع بند ف ماده ۱۹۴ قانون برنامه پنجم توسعه؛
۲۰- انجام وظایف و اعمال اختیارات قانونی وزارت کشور در زمینه امور مربوط به حمل و نقل و ترافیک استان و شهر مرکز استان؛
۲۱- ایجاد هماهنگی و ارائه مشورت و راهنمایی برای بهبود ترافیک و فعالیتها و عملکرد شرکتها، سازمانها و واحدهای ارائه دهنده خدمات در امر جابجایی جمعی مسافران درون شهری؛
۲۲- بررسی و اظهار نظر در مورد پیشنهادهای واصله از شرکتها و سازمانهای حمل و نقل همگانی شهری به منظور افزایش یا کاهش سرمایه، سرمایه گذاری، مشارکت و اخذ وام و تحصیل اعتبار جهت ارائه به مراجع ذیربط؛
۲۵- انجام هماهنگیهای لازم بین امور حمل و نقل و ترافیک درون شهری و برون شهری؛
۲۶- ارائه مشورتهای لازم و انجام کارشناسیهای امور حمل و نقل و ترافیک و شرکت در جلسات، کمیسیونها، کمیتهها و شوراهای مرتبط استان؛
۲۷- بررسی و مطالعه برای تعیین تعداد وسایل نقل همگانی مورد نیاز استان؛
۲۸- برقراری ارتباط با دانشگاهها و مؤسسات پژوهشی و تخصصی استان مرتبط با حمل و نقل و ترافیک برای دستیابی به آخرین اطلاعات، نوآوریها، استانداردها؛
۲۹- اهتمام برای افزایش توان تخصصی و فنی دست اندرکاران حمل و نقل و ترافیک در استان و ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک شهروندان از طریق تهیه و اجرای دورهها و برنامههای آموزشی با هماهنگی و همکاری واحدهای استانی دستگاههای اجرایی و مراجع دیربط؛
۳۰- اجرای مصوبات ابلاغی دبیرخانه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور(موضوع ماده ۲ آیین نامه اجرایی قانون تأسیس شورای عالی مصوب ۲/۷/۷۴ هیأت وزیران) ؛
۳۱- تهیه و توزیع بکارگیری ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری و استانداردهای شهری، رعایت آیین نامهها و ضوابط و ابلاغ دستورالعملهای مربوطه؛
۳۲- پیگیری تحقق طرحها توسعه فضای سبز و جنگلهای واقع در محدوده و حریم شهرها موضوع تفاهم نامه فی مابین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداریها؛
۳۳- نظارت بر انجام امور مربوط به هماهنگی و پیگیری ستاد مناسب سازی و تسهیل تردد معلولین جسمی– حرکتی. ؛
۳۴- هماهنگی امور مربوط به کمیسیون ماده ۶۹ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(واگذاری اراضی به دستگاههای دولتی خارج از محدوده).
شرح وظایف واحد فنی و عمرانی
-
اجرای دقیق آیین نامهها، دستورالعملها، بخشنامهها و ضوابط مربوطه؛
-
نظارت بر اجرای کلیه فعالیتهای عمرانی و بهسازی معابر، پارکها، مستحدثات و غیره در محدوده منطقه؛
-
نظارت و اجرای پیادهرو سازی و تعمیر و مرمت پیادهروهای معابر عمومی در محدوده منطقه؛
-
نظارت بر دیوارکشی زمینهای بایر موجود در منطقه با رعایت قوانین و مقرات جاری ؛
-
بررسی و امضاء صورت وضعیتهای پیمانکاران برابر قوانین و مقررات ؛
-
پیگیری سایر پروژههای عمرانی پیش بینی شده در محدوده منطقه؛
-
اهتمام به تعمیر و نگهداری ابنیه و تأسیسات پلهای عابر پیاده، پلهای همسطح و غیرهمسطح، جداول، رفیوژها، ساختمانها و مستحدثات در محدوده منطقه؛
-
نظارت بر احداث کلیه طرحهای ترافیکی و تسهیلات عبور و مرور در محدوده منطقه؛
-
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.
شرح وظایف کارشناس عمران(ناظر پروژه)
-
اجرای دقیق آیین نامهها، دستورالعملها، بخشنامهها و ضوابط مربوطه؛
-
همکاری در تعیین اولویت پروژهها در سطح منطقه با مسئول مافوق؛
-
همکاری با نقشه بردار در جهت مسیریابی و ترازیابی در ابتدا و حین اجرای پروژهها؛
-
اقدام در خصوص تحویل زمین پروژه به پیمانکار همراه با نقشهها و پروفیلهای مربوطه و همچنین ابلاغ شروع به کار به پیمانکار؛
-
نظارت لازم بر تجهیز کارگاه و حسن انجام پروژه از سوی پیمانکار؛
-
بازدید از پروژهها به صورت هفتگی همراه با ناظر عالیه؛
-
اقدام لازم در خصوص مکاتبه با آزمایشگاه ژئوتکنیک جهت آزمایشهای لازم؛
-
اقدام در خصوص تنظیم فرم دعوت نامه تحویل موقت و قطعی پروژه و همچنین شرکت در کمیسیونهای مربوطه.
-
استعلام لازم از شرکتهای آب، برق، گاز، مخابرات و غیره جهت حفاریهای مورد نیاز در پروژهها؛
-
اقدام لازم در خصوص تنظیم صورت جلسات مربوطه و همچنین صورت وضعیتها؛
-
اقدام لازم در خصوص ارسال گزارشهای مستمر به مسئول مافوق؛
-
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق در چهارچوب وظایف.
و برداشتن و محو کردن آگهیها از محلهای غیر مجاز و هرگونه اقداماتی که در حفظ نظافت و زیبائی شهر موثر باشند.
شرح وظایف مدیریت هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری:
-
مطالعه و بررسی به منظور بدست آوردن حد مطلوب فضای سبز در مناطق مورد عمل با در نظر گرفتن موقعیت و شرایط اقلیمی منطقه؛
-
مطالعه و بررسی رویکردها و روشهای نوین مدیریتی به منظور به کارگیری و استقرار نظامها و سبکهای مدیریت برای انجام کارآمد وظایف و بهبود روشها؛
-
ارائه پیشنهادات برای افزایش بهرهوری و همکاری در پیادهسازی پیشنهادات پذیرفته شده؛
-
ارزیابی عملکرد کارکنان و مجموعههای تحت سرپرستی، شناسایی نقاط ضعف و قوت مجموعهها و برنامهریزی جهت بهبود نقاط قوت و رفع نقاط ضعف؛
-
بازنگری و بروزرسانی حدود اختیارات و تفویض مسئولیتها و تعیین روابط میان کارکنان و واحدهای مختلف مجموعه تحت سرپرستی، به نحوی که تقسیم کار به درستی صورت پذیرد و عدالت اجرا شود؛
-
بررسی و اعلام نظر در رابطه با پیشنهادهای مربوط حوزه تحت سرپرستی و برنامهریزی جهت اجرایی شدن هرچه سریعتر پیشنهادهای مورد تایید؛
-
بررسی و تحلیل مشکلات و موارد پیش آمده با توجه به آمار و اطلاعات واقعی و تصمیمگیری براساس آن؛
-
برگزاری جلسات دورهای برای بررسی مشکلات موجود در سیستم و یافتن راهکار برای حل مشکلات؛
-
برنامهریزی به منظور آمادگی جهت مقابله با حوادث غیرمترقبه و نظارت بر اکیپهای مورد نظر در شهرداریهای مناطق؛
-
برنامهریزی جهت ارائه بهینه و عادلانه خدمات شهری در سطح شهر؛
-
برنامهریزی جهت تأمین آرامستانهای مورد نیاز؛
-
برنامهریزی و پیگیری انجام خدمات شهری خاص که به تنهایی در مناطق شهرداری و سایر سازمانها و واحدهای تابعه امکان پذیر نبوده و مستلزم اقدامات اجرائی یکسان و همزمان بصورت متمرکز و هماهنگ در سطح شهر؛
-
برنامهریزی و نظارت بر ایجاد و توسعه فضای سبز؛
-
برنامهریزی و نظارت در حسن انتظام امور جمعآوری، حمل، پردازش و دفع بهینه پسماند در سطح شهر؛
-
برنامه ریزی و هماهنگی امور مربوط به شناسایی، پاکسازی، لایروبی و نگهداری و حفظ کلیه مادیها و مسیلهای شهر با هماهنگی واحدهای ذیربط در شهرداری و سایر سازمانها و ارگانهای اجرایی شهرداری؛
-
تأثیرگذاری و انگیزش بر افراد به نحوی که از روی میل و اشتیاق برای دستیابی به هدفهای مجموعه تلاش کنند؛
-
تحلیل، بررسی و پیشنهاد بودجه، متمم و اصلاح آن در حوزه تحت سرپرستی؛
-
تدوین دستورالعمل و آییننامههای حفظ و بازسازی مادیها و مسیلها؛
-
تهیه و تدوین طرحهای لازم جهت بهینهکردن امور خدماترسانی به شهروندان؛
-
زمینهسازی در جهت مشارکت فکری کارکنان در تعریف اهداف عملیاتی، برنامهها و راهکارهای اجرایی مجموعه تحت سرپرستی؛
-
مشارکت در ستادهای متشکله در زمینه ارائه خدمات رفاهی به مسافرین و توریستهای شهر و پیگیری اجرائی وظایف شهرداری در این خصوص؛
-
نظارت بر انتخاب مشاوران و پیمانکاران متخصص و حرفهای در امور خدمات شهری؛
-
نظارت بر برخورد با متخلفین مسائل شهری(مسدودین معابر و خلافکاران در ساخت و ساز)و دریافت احکام قضایی؛
-
نظارت بر برنامههای عملیاتی تعریف شده توسط زیرمجموعهها به منظور تحقق اهداف، برنامهها و سیاستهای کلان تعیین شده؛
-
نظارت بر حسن انتظام امور مادیها و مسیلهای شهر و هماهنگی در جهت آمادهسازی و استفاده بهینه از آنها؛
-
نظارت بر حسن گردش امور سازمانهای وابسته مربوط از لحاظ نیل به اهداف پیشبینی شده در اساسنامه آنها؛
-
نظارت بر حسن انجام امور و وظایف شهرداری ارتباط با بندهای ذیل ماده ۵۵ قانون شهرداریها(مرتبط با خدمات شهری) و صدور دستورات لازم در هر یک از زمینههای مذکور؛
-
نظارت بر سیستم جمعآوری و امحاء پسماندها و سایر ضایعات شهری و تدوین ضوابط مربوط؛
-
نظارت بر فعالیتهای زیباسازی شهری؛
-
نظارت بر گردش امور کمیسیونهای ذیربط در امور اجرایی شهر از قبیل کمیسیون بند۲۰ ماده ۵۵، کمیسیون ایمنی اماکن عمومی و ستادهای اجرائی خدمات شهری؛
-
نظارت در حسن انتظام امور جمعآوری و معدوم نمودن حیوانات موذی و ولگرد؛
-
نظارت کمّی و کیفی بر نحوه عملکرد کار پیمانکاران و همچنین رسیدگی بر صورت وضعیت عملکرد در مواقع ضروری؛
-
همکاری در تهیه و تنظیم پیشنویس بودجه معاونت خدمات شهری؛
-
استفاده از ظرفیت طرحهای تفصیلی و بازنگری در توسعه و بهبود امکانات خدمات شهری در مناطق و افزایش این ظرفیتها؛
-
هماهنگی در استقرار نظام جامع آماری و جمعبندی ویرایش اطلاعات و استفاده از نتایج در برنامهها و اقدامات؛
-
استفاده از فنآوری و روشهای جدید و افزایش اثربخشی روشهای نظارت؛
-
توسعه کیفی و کمّی فضاهای عمومی شهر؛
-
حفاظت از محیط زیست شهری و کنترل و کاهش آلودگیهای شهری؛
-
مدیریت و برنامهریزی محیط زیست شهری(استفاده از انرژی ناپایدار، پارکهای طبیعی و آموزش و فرهنگ سازی بر نحوه حفاظت از محیطزیست و نحوه بهرهبرداری صحیح از منابع شهری)؛
-
مطالعه و تحقیق جهت شناسایی محیط زیست شهری و روشهای کاهش تأثیرات ناشی از فشارهای وارده بر محیط زیست؛
-
برنامهریزی و تهیه فرمتهایی در جهت یکپارچه سازی، تسریع، قانونمندکردن موارد مرتبط؛
-
تدوین ضوابط رفت و روب و سایر خدمات شهری به پیمانکاران و نظارت بر حسن اجرای آنها؛
-
کنترل و نظارت بر قراردادهای امور خدمات شهری(رفت و روب، جمعآوری زباله، رفع سدمعبر و نظارت بر استخراج، مستندسازی، بروزرسانی و اشتراک گذاری اطلاعات منطبق با مدیریت دانش و ارائه مستندات)؛
-
نظارت بر پیشنهاد، تدوین و بروزرسانی فرایندهای تحت سرپرستی و همچنین تعریف و پایش شاخصهای مرتبط با فرایندها.
شرح وظایف واحد کارپردازی
-
تهیه مایحتاج مورد نیاز سازمان از قبیل لوازم اداری، میز،صندلی، پرداخت قبضهای آب برق، گاز، تهیه لوازم بهداشتی جهت نظافت، تهیه مواد غذایی مورد نیاز آبدارخانه؛
-
تنظیم وجمع بندی سندهای کارپردازی مربوط به خریدهای انجام شده وثبت اندیکاتور و ارائه آن به واحد مالی جهت صدور چک تنخواه گردان در وجه کارپردازی؛
-
تهیه و تنظیم استعلام بها برای مبالغ بالاتر از۲.۰۰۰.۰۰۰ریال خرید
-
وصول کردن چکهای مربوط به تنخواه گردان، در وجه کارپرداز؛
-
رسیدگی به مشکلات فنی خودروهای مربوط به سازمان وهمچنین تأمین سوخت خودروها وموارد متفرقه دیگر مانند تعویض روغن خودروها و غیره؛
-
رسیدگی به امور بیمهای خودروهای سازمان در موعد مقرر؛
-
رسیدگی به امور مالی مربوط به هزینههای سازمان در بخشهای مختلف مانند اوراق اداری، تهیه بنر، سندهای کارپردازی؛
-
مراجعه به بانک جهت واریز به حساب چکهای صادره در وجه سازمان تاکسیرانی از طرف ارباب رجوع؛
-
رسیدگی مالی وپشتیبانی مالی از واحد بازرسی از نظر خرید رنگ ترافیک جهت خط کشی ایستگاههای تاکسی، تهیه تابلوهای ایستگاههای تاکسی در نقاط مختلف شهر؛
-
رسیدگی مالی وفنی سیستمهای رایانه سازمان و برطرف کردن مشکلات فنی مربوط به رایانهها مانند تعویض ویندوز، کابل شبکه، موس،کیبورد و غیره؛
-
انجام موارد متفرقه دیگر مانند تهیه کارتریج پرینترهای واحدهای مختلف سازمان، تهیه کاغذA4، خودکار و لوازم اداری واحدهای مختلف سازمان؛
-
پست نامههای اداری سازمان به ادارات مختلف؛
-
ارسال حضوری نامههای صادره از سازمان به ادارات مختلف شهرستان نظیر شهرداری، فرمانداری، شورای شهر، شورای شهرستان، راهنمایی رانندگی، فرماندهی انتظامی، دادگستری، اداره کار، تعاونی تاکسیرانی، آموزش و پرورش و غیره؛
نظرات